0
Немає товарів
 x 
Кошик порожній

N3LINE V2.0- діагностичний адаптер для роботи з автомобілями Nissan

Діагностичний сканер N3LINE V2.02 призначений для підключення персонального комп'ютера або ноутбука до діагностичної системи автомобіля. Відповідно до своєї назви, з боку автомобіля інтерфейс має 3 діагностичні лінії - це K-лінія, DDL-лінії та CAN-лінії. З боку комп'ютера – стандартний інтерфейс USB.

  Інтерфейс корисний власникам автомобіля Nissan, оскільки є бюджетним варіантом для роботи з дилерською програмою Nissan Consult 3 plus майже на дилерському рівні. Також можлива робота даного інтерфейсу з автомобілями Toyota, Honda, Mazda, Ford та деякими іншими на рівні J2534 пристрою.

 

   Основні відмінності N3LINE v2.0 від N3LINE v1.9 попереднього покоління такі:

  •    Немає обмежень у версії USB порту комп'ютера
  •    В інтерфейсі реалізована можливість одночасної роботи діагностичних ліній CAN, KL, DDL (актуально при роботі з NISSAN CONSULT-III PLUS)
  •    В інтерфейсі реалізована можливість використання L-лінії як K-лінії (актуально для деяких моделей авто Nissan/Renault/Honda)

 

Інтерфейс використовує такі висновки роз'єму OBD2:

N3line obd

 

 Робота інтерфейсу N3LINE v2.0 перевірена з наступними програмами:

  • Програма Nissan Consult III Plus v83.11 та вище
  • Програма Toyota Techstream
  • Програма Honda Diagnostic System (HDS)
  • Програма FORScan (без J1850)
  • Програма EvoScan
  • Програма Scan XL
  • Програма "Тестер ECU-III" будь-якої версії

 

У вартість приладу входить активований розширений драйвер.

Докладна інструкція по роботі з приладом N3line

 

Контакти

м. Харків, Україна

Як нас знайти: Відкрити карту

Lifecell: +38(063) 451 60 87

Kyivstar: +38(098) 735 04 52

Vodafone: +38(095) 661 33 64

TELEGRAM: +38(063) 451 60 87

WHATSAPP: +38(063) 451 60 87

VIBER +38(063) 451 60 87

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Режим роботи:

Пн.-Пт.: 9:00 - 17:00

Суб., Нед.: Вихідний

Відповіді на дзвінки та вхідні email, консультації, віддалена допомога через Anydesk або Teamviewer - виконується у робочий час.

Замовлення через сайт приймаються цілодобово, у тому числі і у вихідні.

Якщо у Вас виникли будь-які ТЕРМІНОВІ питання у вихідний/неробочий день, прохання писати в інтернет месенджери (Viber/Whatsapp/Telegram). При можливості, з Вами зв'яжуться.