Емулятор системи AdBlue, призначений для використання в автомобілях MAN, норми вихлопу EURO 6
Якщо у Вас иметеся проблема в роботі системи AdBlue, а ремонт дорого або Ви просто бажаєте заощадити на заправці рідини AdBlue, статутного емулятора системи AdBlue - це ідеальне рішення.
У разі виходу з ладу будь-якого з модулів Ad - Blue, немає необхідності в ремонті або заміні дорогих компонентів, емулятор повністю їх замінює.
Емулятор дозволяє виключити проблеми з штатної системи AdBlue, таких елементів як:
Емулятор може бути вимкнений у будь-який час, робота емулятора не має яких-небудь негативних наслідків в майбутньому, при відновлення роботи штатної системи AdBlue.
Емулятори Ablue Euro 6, на відміну від емуляторів Ablue Euro 5, встановлюються поза кабіною, "на вулиці". Де умови для роботи электроники, не найкращі. Підвищена вологість, атмосферні опади, постійні перепади температури. Такі умови сприяють утворенню конденсату.
За час продажу емуляторів Ablue Euro 6 виник випадок, коли емулятор вийшов з ладу із-за попадання вологи на плату.
Нами було прийнято рішення про додатковий захист електроніки емулятора. Усі плати емуляторів Ablue Euro 6 з обох сторін, ми покриваємо захисний лаком для друкованих плат Plastik 70. Це покриття захищає плату і електронні компоненти від атмосферних дій (волога, пил або випари) тих, що створюють корозію.
Покриття плати лаком, збільшить термін служби емулятора.
Роз'їм підключення, з боку введення дротів, усе пины за герметизовані автомобільним герметикам. Торці термоусадки, так само захищені герметикам.
У Харкові можливо установка емулятора нашим фахівцем, що має досвід установки емуляторів системи AdBlue. Подробиці по телефону.
Емулятор необхідно встановити під металевою кришку модуля подання AdBlue, на правій стороні за кабіною.
Від'єднуєте штекер від модуля подання і підключаєте емулятор.
Далі треба відключити запобіжники:
Запобіжник F737, тепер є запобіжником емулятора.
Запобіжник F1109 є запобіжником датчика NOx2 і датчика температури A1191 вихлопного газов- его відключати не можна. Датчик A1191 вихлопних газів повинен працювати коректно для регенерації DPF.
І у кінці, вам треба відключити живлення датчика NOx 2. Є два способи. Перший перерізувати і заізолювати дріт 90011, PIN №1 роз'єму датчика NOx2. Другий (прийнятніше) - витягнути контакт 10 в роз'ємі X3212. Цей роз'єм видно ззаду двигуна з правого боку, це 16-ти піновий роз'єм з жовтим замком.