0
Немає товарів
 x 
Кошик порожній

Емулятор системи AdBlue (SCR, сечовина, адблю) автомобілів DAF Eas 4 EURO 6.2

Емулятор системи AdBlue, призначений для використання в автомобілях DAF EAS4, норми вихлопу EURO 6.2


За додатковими консультаціями по установці емулятора або питаннями пов'язаними з якими-небудь проблемами (є помилки, щось не працює або ін.) після установки емулятора
Вам НЕОБХІДНО ЗВЕРТАТИСЯ В СЛУЖБУ ПІДТРИМКИ ВИРОБНИКА ЕМУЛЯТОРІВ. ЯКЩО ВИ НЕ ЗГОДНІ З ЦІЄЮ УМОВОЮ, БУДЬ ЛАСКА НЕ РОБІТЬ ЗАМОВЛЕННЯ.

Сайт виробника емуляторів : https://www.canbusemulator.com.
Служба підтримки : WhatsApp: 90 530 939 55 10 (Посилання клікабельне)

Кожен емулятор ми перевіряємо на працездатність. За допомогою CAN аналізатора перевіряється наявність «CAN пакетів», які емулятор починає надсилати після подачі живлення. Це дає 100% гарантію того, що Ви отримаєте робочий емулятор.

Якщо у Вас є проблема в роботі системи AdBlue, а ремонт дорого або Ви просто бажаєте заощадити на заправці рідини AdBlue, статутного емулятора системи AdBlue - це ідеальне рішення.

У разі виходу з ладу будь-якого з модулів AdBlue немає необхідності в ремонті або заміні дорогих компонентів, емулятор повністю їх замінює.

Емулятор дозволяє виключити проблеми зі штатною системою AdBlue , такі як:

  • система Adblue
  • датчик NOX
  • система фільтра сажі
  • датчик температури DPF
  • регенерація DPF

 

Інструкція з встановлення емулятора DAF Euro6

Після установки емулятора можуть бути помилки по системі Adblue, помилки необхідно видалити за допомогою діагностичного сканера.

Ви нещодавно дивилися

Контакти

м. Харків, Україна

Як нас знайти: Відкрити карту

Lifecell: +38(063) 451 60 87

Kyivstar: +38(098) 735 04 52

Vodafone: +38(095) 661 33 64

TELEGRAM: +38(063) 451 60 87

WHATSAPP: +38(063) 451 60 87

VIBER +38(063) 451 60 87

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Режим роботи:

Пн.-Пт.: 9:00 - 17:00

Суб., Нед.: Вихідний

Відповіді на дзвінки та вхідні email, консультації, віддалена допомога через Anydesk або Teamviewer - виконується у робочий час.

Замовлення через сайт приймаються цілодобово, у тому числі і у вихідні.

Якщо у Вас виникли будь-які ТЕРМІНОВІ питання у вихідний/неробочий день, прохання писати в інтернет месенджери (Viber/Whatsapp/Telegram). При можливості, з Вами зв'яжуться.