На не повній прошивці, після подачі живлення ви не побачите миготіння синім світлодіодом. Програма емуляції не працює.
На правильній/повній прошивці після подачі живлення синій світлодіод починає блимати. Цей той самий емулятор, та сама плата, тільки прошита правильною прошивкою.
Це той глюк, про який нам відомо. Можливо, є й інші програми емуляції, які заявлені та повинні працювати, але за фактом не працюють через помилку у прошивці.
Універсальний емулятор підійде для різних автомобілів марок:
Audi/BMW/ Chrysler/ Citroen/ Daewoo/ Fiat/ Honda/ KIA/ Mazda/ Mercedes/ Mini Cooper/ Nissan/ Opel/ Peugeot/ Renault/ Seat/ Suzuki/ VW/ Yamaha
Програмування функцій, відбувається при допомогою запаювання необхідних перемичок на платі емулятора.
У неокторых випадках, при використанні емулятора для автомобілів з шиною CAN - необхідно запаяти на плату опір 120 Ом.
Кожен емулятор перевіряється, на наявність сигналів на виході, по CAN шині і по K- лінії.
Така перевірка дозволяє на 100% перевірити працездатність емулятора по апаратній частині, і виключити продаж клієнту не робочого товару.
Існує дві версій емулятора : Julie і китайський клон SQU OF68. Обидва варіанти мають однакові функції. При замовленні вказуйте бажаний варіант.
З повним списком доступних функцій, можна ознайомитися в інструкції, по посиланню нижче:
Повернення товару назад з формулюванням "не підійшло" або "не запрацювало", приймається тільки у тому випадку, якщо емулятор не втратив товарний вигляд.
Що це означає: в наявності усі дроти первинної довжини (нічого не откусано), відсутні сліди клея/изоленты/других склеювальних матеріалів на корпусі емулятора або дротах. Допускається тільки наявність слідів пайки на кінцях дротів.
Якщо ви не упевнені на 100 % що емулятор підходить для Вашого автомобіля. Спочатку робимо пробне підключення, переконуємося, що емулятор працює. Тільки після этого- відкушуємо (укорочуємо) дроти, замотуємо ізоляційною стрічкою, приклеюємо емулятор до інших елементів автомобіля і