0
Немає товарів
 x 
Кошик порожній

Емулятор системи AdBlue (SCR, сечовина, адблю) автомобілів IVECO EURO 6

Емулятор AdBlue для автомобілів IVECO, норми EURO6.


За додатковими консультаціями по установці емулятора або питаннями пов'язаними з якими-небудь проблемами (є помилки, щось не працює або ін.) після установки емулятора
Вам НЕОБХІДНО ЗВЕРТАТИСЯ В СЛУЖБУ ПІДТРИМКИ ВИРОБНИКА ЕМУЛЯТОРІВ. ЯКЩО ВИ НЕ ЗГОДНІ З ЦІЄЮ УМОВОЮ, БУДЬ ЛАСКА НЕ РОБІТЬ ЗАМОВЛЕННЯ.

Сайт виробника емуляторів : https://www.canbusemulator.com.
Служба підтримки : WhatsApp: 90 530 939 55 10 (Посилання клікабельне)

Після установки емулятора, відпадає необхідність у використанні рідини adblue. При використання цього емулятора інша електроніка автомобіля продовжує працювати в штатному режимі, які або помилки за системою adblue відсутні, потужність двигуна не обмежується.

Емулятор емулює роботу наступних систем :

  • AdBlue система
  • AdBlue NOX датчик
  • Насос системи AdBlue
  • DPF система
  • DPF температурний датчик
  • DPF регенерація

 

Кожен емулятор ми перевіряємо на працездатність. За допомогою CAN аналізатора перевіряється наявність "CAN пакетів", які емулятор починає посилати після подання живлення. Це дає 100арантию того, що Ви отримаєте робочий емулятор.

Підтримувані моделі:

  • Iveco Stralis
  • Iveco Eurocargo
  • Iveco Trakker
  • Iveco Astra
  • Iveco Crossway
  • Iveco Magelys

ПРИМІТКА: Після установки емулятора можуть бути присутніми помилки за системою Adblue. В цьому випадку, помилки необхідно видалити за допомогою діагностичного сканера.

 

Інструкція з підключення (файл PDF)

 

Ви нещодавно дивилися

Контакти

м. Харків, Україна

Як нас знайтиВідкрити карту

  Lifecell: +38(063) 451 60 87

  Kyivstar: +38(098) 735 04 52

  Vodafone: +38(095) 661 33 64

  TELEGRAM: +38(063) 451 60 87

  WHATSAPP: +38(063) 451 60 87

   VIBER +38(063) 451 60 87

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Режим роботи: 

Пн.-Пт.: 9:00 - 17:00

Суб., Нед.: Вихідний 

Відповіді на дзвінки та вхідні email, консультації, віддалена допомога через Anydesk або Teamviewer - виконується у робочий час.

Замовлення через сайт приймаються цілодобово, у тому числі і у вихідні.

Якщо у Вас виникли будь-які ТЕРМІНОВІ питання у вихідний/неробочий день, прохання писати в інтернет месенджери (Viber/Whatsapp/Telegram). При можливості, з Вами зв'яжуться.