Емулятор Adblue Hyundai Tucson Sim2K - 510 спеціально розроблений для усунення помилок SCR і DPF системи. Цей емулятор імітує зв'язок автомобіля з системою SCR і датчиками NOx, запобігаючи отриманню цих помилок користувачами. Таким чином, водії не стикатимуться з постійними застережливими вогнями і зниженням продуктивності двигуна.
Якщо у Вас є проблеми в роботі системи AdBlue, а ремонт дорогий або Ви просто бажаєте заощадити на заправці рідини AdBlue, статутного емулятора системи AdBlue - це ідеальне рішення.
У разі виходу з ладу будь-якого з модулів AdBlue, немає необхідності в ремонті або заміні дорогих компонентів, емулятор повністю їх замінює.
Емулятор дозволяє відключити ці системи:
Кожен емулятор ми перевіряємо на працездатність. За допомогою CAN аналізатора перевіряється наявність "CAN пакетів", які емулятор починає посилати після подання живлення. Це дає 100% гарантію того, що Ви отримаєте робочий емулятор.
Після засмічення системи DPF в автомобілях Hyundai з блоком управління двигуном Kefico Sim2K - 510 виникають помилки у вихлопній системі. Ці помилки з'являються після того, як датчики DPF в автомобілях Hyundai Tucson - Kona досягають рівня заповнення. Датчик DPF в Tucson визначає рівень сажі у вихлопі, що дозволяє системі вихлопу продовжувати роботу. У блоці управління двигуном Sim2K - 510 знаходяться датчики NOx, датчики температури вихлопу, датчик PM і датчик диференціального тиску DPF на вихлопі. Завдяки інформації від цих датчиків, Hyundai Tucson стабільно працює з системами SCR і DPF.
Цей емулятор дозволяє Hyundai Tucson працювати в гармонії з блоком управління двигуном Kefico Sim2K - 510. Він повністю емулює системи SCR і DPF.
Якщо ваш фільтр DPF пошкоджений або якщо ви хочете особисто видалити справний фільтр, ви можете відключити фільтр DPF, підключивши усі кабелі. Якщо ваш фільтр DPF справний і ви не хочете його видаляти, ви можете підключити тільки зелені і жовті лінії CAN - BUS і червоні і чорні лінії напруги, як описано в документі, для виконання тільки симуляції системи SCR. При цьому типі підключення регенерацію робити не потрібно, і ваш фільтр DPF не заб'ється.