Емулятори AdBlue для автомобілів Ford Transit / Ford Custom / Ford Ranger з блоком керування двигуном SID212 (SID 212).
За додатковими консультаціями по установці емулятора або питаннями пов'язаними з якими-небудь проблемами (є помилки, щось не працює або ін.) після установки емулятора
Вам НЕОБХІДНО ЗВЕРТАТИСЯ В СЛУЖБУ ПІДТРИМКИ ВИРОБНИКА ЕМУЛЯТОРІВ. ЯКЩО ВИ НЕ ЗГОДНІ З ЦІЄЮ УМОВОЮ, БУДЬ ЛАСКА НЕ РОБІТЬ ЗАМОВЛЕННЯ.
Після встановлення емулятора, відпадає потреба у використанні рідини adblue. При використанні цього емулятора решта електроніки автомобіля продовжує працювати в штатному режимі, якісь помилки по системі adblue відсутні, потужність двигуна не обмежується.
Кожен емулятор ми перевіряємо на працездатність. За допомогою CAN аналізатора перевіряється наявність «CAN пакетів», які емулятор починає надсилати після подачі живлення. Це дає 100% гарантію того, що Ви отримаєте робочий емулятор.
Увага! Емулятор можна встановити на автомобілі, які мають окремий блок керування Adblue. Цей блок знаходиться за сидінням водія. Ви можете переглянути відео з установки, де наочно показано місце встановлення цього блоку. Якщо керування системою Adblue реалізовано через блок керування двигуном, цей емулятор працювати НЕ БУДЕ.
Емулятор Ford Transit SID212 Adblue/DPF імітує такі системи:
- блок керування AdBlue;
- датчик рівня адблю;
- Датчик якості AdBlue;
- Adblue насос;
- Інжектор AdBlue;
- Датчик диференціального тиску DPF;
- DPF-фільтр;
- Датчик NOx
Зверніть увагу! Емулятор не видаляє помилки клапану керування продувки паливної присадки. Наприклад помилку P20A5:00-64
Призначення дротів за кольором:
- Красий: +24В (клема 15 замку запалювання)
- Чорний: маса
- Білий: CAN-H
- Коричнева: CAN-L
- Синій: датчик диференціального тиску DPF (сажовий фільтр)
Підключення:
Витягніть вихідний датчик NOx
Витягніть датчик диференціального тиску DPF (сажовий фільтр)
Далі необхідно з'єднати "масу" датчика диференціального тиску DPF з "масою" емулятора.
