0
Немає товарів
 x 
Кошик порожній

Емулятор системи AdBlue (SCR, сечовина, адблю) спецтехніка Case IH EURO 6, НАВАНТАЖУВАЧ

Емулятор AdBlue для автомобілів Case Loader, норми EURO6.


За додатковими консультаціями по установці емулятора або питаннями пов'язаними з якими-небудь проблемами (є помилки, щось не працює або ін.) після установки емулятора
Вам НЕОБХІДНО ЗВЕРТАТИСЯ В СЛУЖБУ ПІДТРИМКИ ВИРОБНИКА ЕМУЛЯТОРІВ. ЯКЩО ВИ НЕ ЗГОДНІ З ЦІЄЮ УМОВОЮ, БУДЬ ЛАСКА НЕ РОБІТЬ ЗАМОВЛЕННЯ.

Сайт виробника емуляторів : https://www.canbusemulator.com.
Служба підтримки : WhatsApp: 90 530 939 55 10 (Посилання клікабельне)

Після установки емулятора, відпадає необхідність у використанні рідини adblue. При використання цього емулятора інша електроніка автомобіля продовжує працювати в штатному режимі, які або помилки за системою adblue відсутні, потужність двигуна не обмежується.

Емулятор емулює роботу наступних систем :

  • AdBlue система
  • AdxBlue NOX датчика
  • DPF система
  • DPF температурний датчик
  • DPF регенерація

 

Моделі навантажувачів які підтримуються:

  • Magnum CVX
  • Optum CVX
  • Puma T4B
  • FARMALL C
  • JX Max Pro
  • JXC
  • JXB
  • CASE  CR Serie Tier 4
  • CASE  CX5000 & CX6000 Tier 4
  • CASE T9 Serie Tier 4
  • CASE T8 Serie Tier 4
  • CASE  T7 Serie Tier 4
  • CASE T6 Serie Tier 4
  • Всі Euro 6 двигуни
  • CASE IH - 9240
  • CASE IH - 9230
  • CASE IH - 9120
  • CASE IH - D9000
  • CASE IH - 8240
  • CASE IH - 8230
  • CASE IH - 8010
  • CASE IH - 7240
  • CASE IH - 7140
  • CASE IH - 7120
  • CASE IH - 7088
  • CASE IH - 7010
  • CASE IH - 6140
  • CASE IH - 6130
  • CASE IH - 6088
  • CASE IH - 5140
  • CASE IH - 5130
  • CASE IH - 5088
  • CASE IH - 2388
  • CASE IH - 2366
  • CASE IH - 2188
  • CASE IH - 2166
  • CASE IH - 2162
  • CASE IH - 2152
  • CASE IH - 2142
  • CASE IH - 1680
  • CASE AF - 1660
  • CASE AF - 2388
  • CASE AF - 5088
  • CASE AF - 5130
  • CASE AF - 8010
  • CASE CF - 80
  • Cotton Express 420

 

Інструкція з підключення:

          1. Червоний дріт живлення (+) емулятора підключити до червоного дроту в діагностичному роз'ємі.

          2. Чорний дріт землі (-) емулятора підключити до чорного дроту в діагностичному роз'ємі.

          3. Жовтий дріт (CAN H) емулятора підключити до жовтого дроту в діагностичному роз'ємі.

          4. Зелений дріт (CAN L) емулятора підключити до зеленого дроту в діагностичному роз'ємі.

          5. Білий дріт (CAN H) емулятора підключити до жовтого дроту роз'єму NOx.

          6. Коричневий дріт (CAN L) емулятора підключити до зеленого дроту роз'єму NOx. 

CanH CanL connection diagram

 

Ви повинні подовжити Жовтий і Зелений кабель від NOx роз'єму ближче до діагностичного роз'єму, що б було зручніше підключати емулятор.

Case Loader connection 1

Case Loader connection 2

 

Далі ви повинні підключити Коричневий і Білий дріт емулятора до Зеленого і Жовтого дроту роз'єму NOx.

Case Loader connection 3

 

Після цього підключити Жовтий і Зелений дріт емулятора до Жовтого і Зеленого дроту діагностичного роз'єму (Жовтий - Жовтий)(Зелений - Зелений).

Case Loader connection 4


Ну і в кінці підключити Червоний дріт (+) емулятора до червоного дроту в діагностичному роз'ємі і Чорний дріт (-) емулятора до чорного дроту в діагностичному роз'ємі (Червоний - Червоний)(Чорний - Чорний).

Case Loader connection 5

 

Встановлюйте емулятор у безпечному від води місці.
Після установки емулятора необхідно повністю видалити фільтр сажі.

 

ПРИМІТКА: Після установки емулятора можуть з'явитись помилки за системою Adblue. В цьому випадку, помилки необхідно видалити за допомогою діагностичного сканера.

 

Инструкция з установки эмулятора ADBLUE CASE (погрузчик), PDF

 

Контакти

м. Харків, Україна

Як нас знайти: Відкрити карту

Lifecell: +38(063) 451 60 87

Kyivstar: +38(098) 735 04 52

Vodafone: +38(095) 661 33 64

TELEGRAM: +38(063) 451 60 87

WHATSAPP: +38(063) 451 60 87

VIBER +38(063) 451 60 87

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Режим роботи:

Пн.-Пт.: 9:00 - 17:00

Суб., Нед.: Вихідний

Відповіді на дзвінки та вхідні email, консультації, віддалена допомога через Anydesk або Teamviewer - виконується у робочий час.

Замовлення через сайт приймаються цілодобово, у тому числі і у вихідні.

Якщо у Вас виникли будь-які ТЕРМІНОВІ питання у вихідний/неробочий день, прохання писати в інтернет месенджери (Viber/Whatsapp/Telegram). При можливості, з Вами зв'яжуться.